Cium Ketiak Suami Bisa membuat Wajah Anda Bertambah Cantik

Setiap pasangan itu diberikan kelebihan masing-masing, jangan terkejut jika ada satu kajian dilakukan dan mendapati mencium ketiak suami boleh buat isteri bertambah cantik dan berseri!



Ramai yang menganggap ianya suatu yang lucu dan mengarut, sebenarnya dengan mencium ketiak suami boleh membantu anda menghilangkan stress dan membuatkanjiwa anda rasa tenang.

Kajian seperti yang dilaporkan oleh Jurnal Biology of Reproduction America, menyatakan hormon Phero yang terembes keluar dari ketiak suami dapat mengaktifkan hormon si isteri sehingga menghasilkan satu perasaan yang sangat damai dan tenang buat si isteri.

Dengan tidur atau berbaring pada  ketiak suami, anda seperti mendapat “ubat awet muda” yang terus memberikan kecantikan secara semulajadi secara perlahan-lahan.

Ianya juga bersangkut paut dengan kemesrasaan suami isteri, orang tua-tua kata jika mahu hidup sentiasa ceria dan bahagia dengan pasangan harus tidur dilengan suami.

Sekaligus akan membuatkan si isteri menghidu bau ketiak suami, rasa ketenangan membuatkan isteri ceria dan bahagia. Oleh kerana tiada rasa stress, membuatkan si isteri sentiasa nampak cantik dan kemas.

Demikianlah pokok bahasan Artikel ini yang dapat kami paparkan, Besar harapan kami Artikel ini dapat bermanfaat untuk kalangan banyak. Karena keterbatasan pengetahuan dan referensi, Penulis menyadari Artikel ini masih jauh dari sempurna, Oleh karena itu saran dan kritik yang membangun sangat diharapkan agar Artikel ini dapat disusun menjadi lebih baik lagi dimasa yang akan datang.

0 Response to "Cium Ketiak Suami Bisa membuat Wajah Anda Bertambah Cantik "

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel